when someone knows.

No matter how carefully you choose your words, they`ll always end up being twisted by others.





Image and video hosting by TinyPic











FaceBook







DeviantArt dude

Looklet



Google is your friend.







Tumblr.





sâmbătă, 19 martie 2011

Leapsa ? xd

Sunt: un pitic de gradina. Patri ? 
As vrea: sa citesc gandurile altora.
Pastrez: anumite amintiri care m-au marcat.
Imi doresc : sa fiu baiat pentru o zi.
Nu imi plac: persoanele false/ipocrite/mincionoase/reduse mintal/increzute.
Ma tem: de gandaci.
Aud: de mica.
Imi pare rau: cand stiu ca am gresit si nu pot indrepta lucrurile.
Imi place: sa fac fotografii, sa beau bere, sa ma plimb.
Nu sunt: fitoasa.
Dansez: in ploaie.
Cant: in baie.
Niciodata: n-am fost punctuala la intalnire.
Rar: dau peste oameni normali la cap.
Plang: cand simt nevoia.
Nu sunt intotdeauna: optimista.
Nu imi place de mine: cand sunt pusa in situatii dificile.
Sunt confunza: cand cineva vorbeste mult si prost.
Ar trebui: sa dorm mai mult.


Un comentariu: